7 Şubat 2011 Pazartesi

sevgilinin gözünden sevgili.

bana bakarsın gözlerini kacırarak.
diyemezsin ki aslında bende cok sevdim seni.
aklıma gelir hep hallerin, gulerim bazı bazı
diyemezsin ki aslında özlerim ben seni,
seninkinden cok belki de
itiraf edemem kendime, kaldıramaz batarsam bu çukura diye
aşk cukuruna.
sana yazdırdım mı şiirleri, söylettim mi şarkıları?
aglattım mı seni gunlerce gecelerce
her kadehte beni bulmaya calıstın mı?
bende dusundum seni her gece,
senin ictigin her kadehte aklımdaydın.
soyledıgım sarkılar sanaydı, bakıslarım senin
sigarami icerken bile geldin aklıma ara ara
olsaydı da sigaramin dumanına sarsam deseydi dedim.
bende cok sevdim seni,
ama olurum ben boyle.. dalarım kendime,
düşüncelerimde bogulurum.
soyutlanırım tıpkı bir melek gibi.
meleginim senin ,bilirim icten ice.
beni bırakamazsın diye de bundandır soylemem.
omzundakinden nasıl vazgecer insan
senin canını veren ben degilim ama gerektiginde Azrail'in olurum
canını bile ben alırım.
neden mi eminim bu kadar kendimden?
cünkü ben senim, sen de ben!
                                                     MELİS SARACOGLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder