23 Aralık 2010 Perşembe

hosbuldum (:

ben de yazarım o zaman..


tabiki benim gibi ask kokusuyla dolu bi insandan gelicek ilk yazi ask'tır. insanın ruhunu oksayan, surekli gulmesini saglayan, mutluluk hormonu salgılayan, karnında kelebek ucusması hissini uyandıran,geceleri uykusunu kacıran ama sevdigi yanındayken en huzurlu uykusunda uyuyan, gunun 25 saati kahramanını dusunduren biseydir aşk! 


aşk yeniden...!! 
aslında zaten ask ilktir. ask yeniden olmaz,olamaz. cunku ben askın tekligine inanırım. her sevdigimde bu benim ilk askımmıs derim, cunku her birinde duydugum ozlem sevgi tutku farklıdır. ama bu sefer apayrı, gayrı! 


seni seviyorum'u soylerken aslında icimden sana tamamen guveniyorum diyebildigim sey bu sefer! 


bu sefer!!! bu sefer'lerim hic bitmez. cunku ayrı bu! 


hayatımı birlestirebilecegim, parmagımda damarlarımdan kalbime giden sinirlerin oldugunu varsaydıgım yuzugu takıp baglanacagım kisiyleyim. su an kızımın(kopegim'iz), daha sonra da oglumun babasıylayım. 


aslında blogcu.com sitesinde yazıyordum ki bir sure ara vermıstım. neden? ask besledi ruhumu, her seyı bıraktım. aslında yalnıs. bir insana körü körüne baglanmak hatadır ki cogumuz yaparız bunu. aptallaşırız, ne yaptıgımızı bilmeyiz. maymun gozunu actı mı, hayır! aksine 1 saat once onun "melis" diyen sesini duyunca yeniden aşık oldum!! ama, yazmak beni mutlu ediyor, aklımı baska yerlere yonlendirmeme sebep oluyor, seviyorum. bu da baska bir sevgi işte. bu yuzden baslıyorum yeniden, gmail hesabımla, yepyeni blogumla baslıyorum yazmaya. 


icimden gecenleri, mutlu-mutsuz, heyecanlı-sakin, depresif-agresif oldugum her anımı yazacagım artık. belki bi gun birileri okur ve kendi hayatlarıyla bagdastırır ve bu da uzaklardan da olsa hissetmeme neden olur ve beni bi nebze de olsa mutlu eder diye;cunku ben baskalarının hayatlarından hep kendime pay cıkartırım. filmlerden, dizilerden, yolda gordugum bir an'dan hep sahneler yasarım kendimde.


e o zaman ben de yazarım.
e o zaman ben de hosgeldim, hosbuldum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder